POGOJI POSLOVANJA
Podatki o podjetju
Hegras, grafične storitve, Tjaša Vesel Henigman s.p.
Kurirska cesta 1
1317 Sodražica
DŠ: 67695469
Matična številka: 7233086000
Podjetje je vpisano v Poslovni register RS dne 14. 2. 2017
Zavezanec za DDV: NE
Telefon: 070 472 804
e-mail: nalepke.table@gmail.com
POGOJI POSLOVANJA
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine nalepke-table.si določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja nalepke-table.si, Tjaša Vesel Henigman s.p. (v nadaljevanju ponudnik). Spletna trgovina je storitev, ki nudi predstavitev in prodajo izdelkov uporabnikom. Uporabnik je vsaka oseba, ki uporablja to storitev, torej fizična ali pravna oseba, ki naroči blago prek spletne trgovine.
Ponudnik in kupec medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne trgovine nalepke-table.si urejata s temi splošnimi pogoji.
Naročilo
Prek spletne trgovine je mogoče naročiti izdelke le za območje Republike Slovenije. Naročilo je mogoče oddati le v slovenskem jeziku. Naročilo postane veljavno s trenutkom, ko ga kupec odpošlje. Naročeni izdelki se obračunajo po cenah, ki so objavljene na spletni trgovini v trenutku oddaje naročila.
Če izdelka ni na zalogi, bomo o tem kupca obvestili v roku 1-3 delovnih dni po oddanem naročilu in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.
Oddano naročilo predstavlja kupoprodajno pogodbo in bo shranjeno v prostorih podjetja nalepke-table.si in v elektronski obliki ter bo obravnavano zaupno. Pisni izvod naročila ponudnik pošlje kupcu skupaj z potrditvijo naročila na elektronski naslov uporabnika. V kolikor želi kupec naknadno prejeti dodaten izvod naročila, to pisno sporoči ponudniku, ki mu ga pošlje v primernem roku. Za pošiljanje dodatnega izvoda naročila se zaračunajo stroški kopiranja in pošiljanja.
Pridržujemo si pravico do napak, o čemer bomo kupca obvestili v roku 24 ur in mu povrnili morebitne nastale stroške.
Pred nakupom izdelka je kupec obveščen o firmi in sedežu ponudnika, o podatkih o naročenih izdelkih, ceni izdelkov z vsemi davki in morebitnimi drugimi dajatvami, plačilu, strošku dostave, o pravici do odstopa ter o kontaktnih podatkih, kamor se lahko pošljejo ugovori, pripombe, zahtevki in izjave. Navedeni podatki bodo v obliki pisnega dokumenta priloženi tudi dostavljenim izdelkom.
Načini plačila
Spletna trgovina www.nalepke-table.si omogoča naslednje načine plačila:
• z gotovino ob prevzemu preko dostavne službe GLS ali Pošte Slovenije ter po predhodnem dogovoru na sedežu podjetja
• po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
• s Paypalom na račun podjetja,
V primeru plačila po predračunu uporabnik po oddanem naročilu in pri potrditvi naročila prejme potrebne podatke za nakazilo. Po prejemu sredstev na naš poslovni račun bo blago odposlano na naslov za dostavo. V primeru plačila po povzetju uporabnik ob dostavi blaga na naslov, ki ga je navedel ob oddaji naročila, izdelke plača po povzetju.
Naročeni izdelki bodo odpravljeni po prejetem plačilu, razen v primeru plačila po povzetju. Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir).
Ponudba artiklov in cene v spletni trgovini
Vse cene so v EUR in ne vključujejo DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v času, ko kupec potrdi naročilo v spletni trgovini. Ponudnik si pridržuje pravico do napak pri cenah v spletni trgovini, o čemer bo kupca obvestili v 24 urah od oddaje naročila in mu povrnil morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini nalepke-table ažurirajo in spreminjajo pogosto. Cena v spletni trgovini nalepke-table je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Cene ne vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Pravica do odstopa od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (nalepke.table@gmail.com) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le neposredni stroški vračila blaga.
V primeru odstopa od pogodbe bodo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnjena vsa prejeta plačila. Plačila bodo vrnjena potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Pri prodajnih pogodbah lahko ponudnik zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če je potrošniku ponujena možnost, da ponudnik sam prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopil od pogodbe, slednjega ponudniku nemudoma vrne na naslov: Tjaša Vesel Henigman s.p., Kurirska cesta 1, 1317 Sodražica, oziroma najpozneje v 14. dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe, razen če ponudnik ponudi možnost, da blago prevzame sam. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije ponudnik sam ali če potrošnik ni bil predhodno seznanjen, da ga bremeni ta strošek.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga,če ni bil seznanjen s pravico do odstopa od pogodbe.
Potrošnik obvestilo o odstopu poda z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe, ali na obrazcu, ki je priloga Pravilnika o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov (Uradni list RS, št. 43/14) in je skupaj z informacijami v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe, dostopen na spodnji povezavi:
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915
Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.
Potrošnik v skladu s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov nima pravice do odstopa od pogodbe v primerih pogodb, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oziroma je bilo blago prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Zaradi specifičnosti in svoje narave takšni artikli niso primerni za vračilo.
Dobava in dobavni rok
Naročeni izdelki bodo odposlani najpozneje v roku 3-7 delovnih dni od oddaje naročila. V primeru plačila po predračunu so izdelki poslani šele po plačilu predračuna. Predračun je potrebno plačati v roku 7 dni, drugače se naročilo stornira. Kupec prejme na elektronski naslov obvestilo, da je bil predračun plačan in da bodo naročeni izdelki poslani v najkrajšem možnem času. Če je za odpremo blaga potreben daljši čas oziroma blaga zaradi nepredvidljivih razlogov ponudnik ne more odposlati v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku ponudnik obvesti preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Artikli, naročeni na www.nalepke-table.si gredo na pot v najkrajšem možnem času. Temu posvečamo posebno pozornost, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena.
Kupec lahko prevzame naročeno blago po predhodnem dogovoru tudi v naši poslovalnici.
Naslov podjetja:
Tjaša Vesel Henigman s.p.
Kurirska cesta 1
1317 Sodražica
Stroški pakiranja in dostave
Stroški pakiranja in dostave pri nakupu nad 50,00 eur so brezplačni. Če izberete dostavo preko Pošte Slovenije ali dostavne službe GLS stroški pakiranja in dostave znašajo 4,00 eur. Stroški pakiranja in dostave so razvidni tudi pri oddaji naročila v košarici izdelka.
V primeru osebnega prevzema na sedežu podjetja stroškov prevzema ni.
Opozorilo:
- Ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije ob nakupu izdelkov iz spletne trgovine.
- Brezplačna dostava za nakup v vrednosti nad 50.00 velja izključno za izdelke kupljene preko spletne trgovine (ne za izdelke po naročilu). Za izdelke po naročilu se stroški dostave obračunavajo.
Ob dostavi izdelka na navedeni naslov se kupcu v paketu preda pripadajoča dokumentacija (račun).
Postopek nakupa
I. Izbira izdelka:
Na spletni strani www.nalepke-table.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ''Dodaj v košarico''. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico in te preusmeri v pregled košarice. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite povezavo ''Nazaj v trgovino '' in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo ''Nadaljuj '' in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice:
Na spletni strani www.nalepke-table.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ''odstrani''. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ''Skrij košarico ''. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj v spletno trgovino.
III. Nakupovalna košarica:
Po pregledu košarice kliknete na gumb '' Nadaljuj''.
VI. Izbira načina plačila in dostave:
Uporabnik lahko izbira med dostavno službo GLS in Pošto Slovenije. Uporabnik izbira lahko med naslednjimi načini plačila: plačilo po povzetju, plačilo po predračunu ter Paypal plačilom.
Uporabniku se odvisno od izbire načina plačila in dostave prikaže skupna vrednost naročila.
Uporabnik mora izpolniti polja z zahtevanimi kontaktnimi podatki (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih ponudnik potrebuje za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
Po izbiri načina plačila in dostave ter ustrezno izpolnjenih poljih (kontaktni podatki) uporabnik klikne na gumb '' Nadaljuj''.
V. Pregled in potrditev naročila
Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb 'Oddaj naročilo''.
VI. Naročilo oddano
Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ''Vaše naročilo je sprejeto''.
Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da je potrebno na zaključku nakupa vpisati še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
Odgovornost ponudnika za stvarne napake
Ponudnik (prodajalec) mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Varnost
Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.
Varstvo osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z vso veljavno zakonodajo, predvsem z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Osebni podatki ne bodo posredovani nepooblaščeni tretji osebi. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne trgovine bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Zahtevo uporabnika za izbris oz. prenehanje uporabe osebnih podatkov v namen direktnega trženja nam sporočite na e-naslov: nalepke.table@gmail.com.
Osebni podatki naših uporabnikov so tajni. Na strani www.nalepke-table.si delamo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Zakon si lahko pogledate na strani http://zakonodaja.gov.si/rpsi/r06/predpis_ZAKO3906.html
Za potrebe poslovanja nalepke-table.si oziroma Hegras, grafične storitve, Tjaša Vesel Henigman s.p., zbira naslednje uporabnikove podatke:
ime in priimek
naslov in kraj bivanja
naslov elektronske pošte oziroma uporabniško ime
telefonsko številko
geslo v kodirani obliki
Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik ne odgovarjamo. Kupec soglaša, da ga družba kontaktira, razen v primeru, ko kupec slednjemu izrecno pisno nasprotuje. Družbi Pošta Slovenije in dostavni službi GLS posredujemo uporabnikov naslov in po potrebi telefonsko številko, vendar le za potrebo dostave artiklov.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih internetnih straneh. Kljub temu, pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov ter varstvu osebnih podatkov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabnik pošlje po elektronski pošti: nalepke.table@gmail.com oziroma na naslov:
Tjaša Vesel Henigman s.p.
Kurirska cesta 1
1317 Sodražica
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato ponovno poudarjamo, da si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletna trgovina nalepke-table.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina je last podjetja Hegras, grafične storitve, Tjaša Vesel Henigman s.p., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini, so last ponudnika in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene, kjer pa se morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja ponudnika.
Omejitev odgovornosti
Vse informacije in gradiva v spletni trgovini so informativne narave. Ponudnik se bo trudil za optimalno delovanje spletne trgovine, vendar ne prevzema nikakršnih odgovornosti in garancij za njeno nemoteno uporabo. Uporabniki uporabljajo spletno trgovino na lastno odgovornost. Ponudnik ni odgovoren za kakršnekoli poškodbe (vključno tiste, ki jih povzročijo virusi) računalniške opreme, mobilnih telefonov ali katerekoli druge aplikacije, s katero je mogoče dostopati do strani, zaradi vašega obiska strani ali kakršnekoli njene uporabe. Ponudnik ni odgovoren za škodo kakršnekoli vrste, ki bi utegnila nastati zaradi uporabe ali nezmožnosti uporabe spletne trgovine.
Uporaba strani v nasprotju z navedenimi pravili je prepovedana. Uporabnik, ki uporablja stran na način, ki je v nasprotju z navedenimi pravili, je v celoti materialno in odškodninsko odgovoren.
Uporaba piškotkov
Za uporabo spletne trgovine se uporabljajo piškotki. Piškotek je majhen niz znakov, ki ga lahko spletni brskalnik trajno shrani na računalnik uporabnika. Vanj se shranjujejo podatki in izbire uporabnika. Spletna trgovina uporabi piškotke vsakič, ko ga uporabnik obišče. V zaščiten piškotek, ki se začasno shrani na računalnik uporabnika, se shranijo edinstveni identifikatorji, čas vpisa in drugi nujni podatki, ki niso osebne narave.
Piškotek omogoča premikanje po spletni trgovin, ne da bi se uporabniku bilo treba ponovno vpisovati za dostop do vsake strani. Piškotki se na spletni strani uporabljajo zgolj za delovanje spletne strani. Z uporabo nastavitev v spletnem brskalniku lahko uporabnik dovoli ali prepreči prejemanje piškotkov. Posameznik se strinja, da lahko ponudnik, kot upravljavec osebnih podatkov, obdeluje podatke o piškotkih za namene identificiranja uporabnikov spletnih strani.